CS2 Spray Kontrol Nasıl Yapılır?

CS2 spray kontrol sayesinde sizler de her silahta ayrı bir kontrol sağlayarak daha profesyonel oyunlar sergileyebilirsiniz.

CS:GO Spray Kontrol Nasıl Yapılır

CS:GO Spray Kontrol

CS2, 2012 yılında ve Counter Strike devam oyunu olarak hayatımıza girdi. Bununla beraber diğer oyunlarında olduğu gibi bazı konularda FPS oyunlarına öncülük etmektedir. Özellikle CS2 bıçakları ve diğer çeşitli silah kaplamaları bunlardan sadece birisidir.

CS2 profesyonel bir oyuncu olmak adına birçok temel yapı taşı bulunan FPS oyundur. Hatta dünyada E-Spor turnuvaları en çok izlenen ve katılım sağlanan oyun da CS:GO olarak bilinmektedir. Zaman zaman Riot Games’in League of Legends bu rekoru geçse de CS:GO aktiflik konusunda sıkça liderliği sırtlamaktadır. Counter Strike: Global Offensive birçok açıdan profesyonel bir oyuncu olmanız için püf noktaları olan yapıya sahiptir. Bu püf noktalarından birisi de kesinlikle CS2 spray kontrol olarak tanımlanmaktadır.

 

CS2 Spray Kontrol Nasıl Yapılır?

Öncelikle spray kontrol nedir onunla başlamak gerekiyor. Tüm FPS oyunlarında silahlar için bir recoil sistemi bulunmaktadır. Bu sistem bir nevi gerçekçiliği arttırmak adına silah geri tepmesi ile oluşan bir mermi takip izi bölmesidir. Buna bağlı olarak spray kontrol ise bu recoil sistemini kullanarak mermileri istediğimiz yere yönlendirdiğimiz bir kontrol biçimidir. Taramalı diye tabir edilen tüm silahlarda belirli bir recoil alanı bulunmaktadır. Silahı ateşe basılı tuttuğun takdirde kontrolden çıkmaması adına spray kontrol yapmanız gerekmektedir. Aşağıdaki tabloda her silaha ait spray kontrol çizelge bulunmaktadır. Bu sayede sizler de kullanmak istediğiniz silaha uygun spray kontrol antrenmanları yapabilirsiniz.

CS:GO Spray Kontrol Nasıl Yapılır

CS:GO Silahlarda Recoil

 

Serdar Karagülle

2002'de başlayan oyun macerasını, 2009'dan günümüze kadar oyun haberleri ve rehberlerine adayan bir oyuncu!

You may also like...

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir