Lethal Company Bütün Yaratıklar ve Korunma Yolları
Lethal Company bütün yaratıklar oyun içinde tehlike saçan en nihai faktörlerdendir. İşte o yaratıklar ve korunma yolları!
Oyunlar içerisinde korku oyunlarını yeri hala daha aktif yerini korumaktadır. Bunun en büyük sebebi daima kendini geliştiren bir sektör olmasından kaynaklanmaktadır. Ancak tabi ki yerinde sayan birçok oyun da bulunmaktadır. Tüm bunların aksine Lethal Company her geçen gün üzerine yeni oyuncular katarak yoluna devam etmektedir. Bunun en büyük sebebi ise aktif oyuncularını çeşitliliği ile gererek korkutmasından kaynaklanmaktadır. Çok oyunculu modundan kaynaklı birçok ek desteği de bulunmaktadır. Bu nedenle çeşitlilik hiç bitmemektedir. Bu çeşitliliği en iyi sağlayan şeylerin başında ise Lethal Company yaratıkları gelmektedir. Bu yaratıkların sağladığı gergin ortam oyunu diri tutmaya devam etmektedir. Peki bu yaratıklardan kaç tane var? Nasıl korunabiliriz? Bu gibi soruların cevabı rehberimizin devamında bulunmaktadır!
Lethal Company Bütün Yaratıklar ve Korunma Yolları
Oyun dünyasında fütüristik yapının en iyi kullanıldığı türlerden birisi de korku oyunlarıdır. Özellikle MMORPG oyunlarının sınırsızlığını bir korku oyunu içerisinde düşünmeniz gerekmektedir. Çünkü en az o açık dünya kadar farklı ve korkutucu yaratıklar sizleri beklemektedir. Lethal Company yaratıkları da sizlerin taşınmasını istediğimiz tatlı arkadaşlardan birkaçıdır, işte o yaratıklar!
Lethal Company İçerideki Yaratıkları ve Korunma Yolları
- Lethal Company Spore Lizard
Bu yaratıktan kurtulmak oldukça kolaydır. Karşı atak yapmak için zehirli bir alana gideceksiniz ve o da sizin peşinizden sizi ısırmaya gelecek dolayısıyla zehirlenerek ölecektir!
- Lethal Company Hygrodere
Bu yaratık için de kurtulmak kolay denilmektedir. Herhangi bir köşe bölgeye sıkışmadığınız takdirde sizi yakalayıp, zarar vermesi imkansız hale gelmektedir.
- Lethal Company Hoarding Bug
Bu yaratığı da peşinizde gördüğünzde korkmanıza gerek yok. Bu yaratıktan kurtulmanız için sizin ona herhangi bir temasta bile bulunmamanız yeterli olacaktır. Özellikle agresif olmayan yapısı sebebiyle sakince yanından geçmenizi öneririz.
-
Lethal Company Snare Flee
Zorluk derecesinin ortalama düzeyde olduğunu söylemek gerekir. Bu sebeple karşı koymak istediğiniz zaman tavana bakarak yürümeniz gerekmektedir. Eğer size yapışırsa dışarıya çıkın ve onu kendiniz öldürmeye çalışın.
- Lethal Company Bunker Spider
Bu yaratık sizin için hafif zorlayıcı olabilmektedir. Ancak bu yaratıktan kurtulmak çok kolaydır. Çünkü zemin seviyesinden küçücük bir yüksekliğe çıksanız dahi size ulaşamayacaktır. Bu sebeple gördüğünüz en basit yere çıkmanız gerekmektedir.
- Lethal Company Thumper
Yine ortalama bir zorlukta yaratık olarak düşünebiliriz. Bu yaratıkları özellikle yaban domuzları gibi düşünebilirsiniz. Çünkü ancak dümdüz koşarak saldırı yapmaktadırlar ve örümcekler gibi küçük bir yüksekliğe çıkmanız onları devre dışı bırakmak için yeterli olmaktadır.
- Lethal Company Bracken
Ortalama bir zorluğa sahip fakat gizlilik delisi bir arkadaş olduğu için onu gördüğünüzde ona bakarak engelleyebilirsiniz. Evet! yanlış duymadınız! Onu gördüğünüzde sizi yakalamaktan vazgeçen bir yaratıktan bahsediyoruz! Fakat uzun süre bakmamanızı öneririz çünkü bir süre sonra sıkılıp, saldırabilir.
- Lethal Company Ghost Girl
Eğer bu hanımefendi sizin peşinize takıldıysa yapacağınız tek şey kaçmak olmalıdır. Çünkü size ulaştığı anda en basit şekilde öldürecektir. Bu sebeple ondan olabildiğince uzak durmanız gerekmektedir.
- Lethal Company Coil-Head
Çok zor bir yaratık olarak sonlara koymaktan çekinmediğimiz bir yaratıktır. Bu yaratıktan kaçmak veya korunmak için hiçbir ihtimal bulunmamaktadır, keyfini çıkarmaya çalışın!
- Lethal Company Jester
Bu soytarı arkadaş ortalama zorlukta bir yaratıktır. Ancak maalesef size 30 saniyelik bir kaçış süresi vermesine rağmen, sizi er ya da geç bularak yok edecektir, keyif almaya bakın!
1 Response
[…] oyun bulunduğu zaman da tüm oyuncuların odağı haline gelmektedir. Bu örneklemelerin üzerine Lethal Company gibi bir minik devi araya sıkıştırmasak olmazdı! Çünkü bir oyun yapımcısının tek […]